به گزارش ورزش‌سه ، پیش از تساوی استقلال در تبریز هم مصاف سپاهان و پرسپولیس هیجان‌انگیز و نفس گیر بود، اما حالا با توجه به اینکه سرخپوشان می‌توانند با پیروزی صدر جدول را پس از هفته‌ها از آن خودشان کنند، حساسیت این دو بازی دوچندان شده است. 
با گزارش زنده این مسابقه همراه ورزش سه باشید.

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت -  پرسپولیس سپاهان؛ ورزشگاه آزادی - تعداد تماشاگران: حدود 42هزار نفر
داور: بیژن حیدری - کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی - ناظر: رضا سخندان


ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر
سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، محمد شکاری
سرمربی: ژوزه مورایس


حواشی:

*با توجه به تساوی استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز و دو امتیاز حساسی که برای نکونام و شاگردانش از دست رفت حالا بهترین فرصت برای پرسپولیس فراهم شده که با پیروزی مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی صدر جدول را در اختیار بگیرد.

*رضا اسدی ستاره تیم فوتبال سپاهان که در بازی رفت هم زننده تک گل سه امتیازی طلایی پوشان بود به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده است.

*بازگشت علیرضا بیرانوند از مصدومیت و قرار گرفتن او در ترکیب اصلی پرسپولیس یکی از نکات ویژه اصلی بازی به شمار می‌رود.

*غایب بزرگ پرسپولیس در این مسابقه از دانیال اسماعیلی فر است که به دلیل اتفاقات دیدار قبلی سرخپوشان در لیگ برتر در این مسابقه امکان بازی به دست نیاورده است.

*نزدیک به ۴۰ هزار هوادار پرسپولیس و دو هزار نفر هوادار سپاهان این بازی را از نزدیک در آزادی تماشا می‌کنند.