به گزارش ورزش سه، ، از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در اهواز با تک گل ساسان انصاری به نفع فولاد به پایان رسید.
آلومینیوم بازی گذشته خود برابر پرسپولیس در جام حذفی به پیروزی رسید و راهی هشت تیم نهایی این رقابت‌ها شد تا با روحیه بسیار خوبی به ادامه لیگ برتر بپردازد. البته شاگردان مجتبی حسینی در چهار دیدار اخیر لیگ برتری خود به بردی دست پیدا نکرده‌اند و باید دید در این دیدار خانگی برابر فولاد به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

در سمت مقابل فولاد با عبدالله ویسی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و این سرمربی همچنان نتوانسته به اولین برد خود با تیم خوزستانی برسد. قرمزهای اهوازی دو دیدار اخیر خود را شکست خورده‌اند و در هفت مسابقه اخیرشان هم بردی ندارند تا در صورت عدم کسب سه امتیاز بازی فردا، وارد بحران شده و به نوعی وارد جمع فانوس به دستان لیگ برتری شوند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته بیست و پنجم – بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران 
چهارشنبه، 1403/2/12؛ ساعت 18:15
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک
گروه داوری: یاسر همرنگ/ کمک‌ها:محمد عطایی و محسن حکیم / داور چهارم: میثم حیدری


ترکیب آلومینیوم اراک:
محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب فولاد: 
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، احسان پهلوان، وحید حیدریه، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، سینا مریدی و محمد علی نژاد
سرمربی: عبدالله ویسی